Aanscherping van de huisstijl
De Groot Vroomshoop
De afgelopen jaren is er steeds meer aandacht gekomen voor duurzaam bouwen en het verminderen van de CO2-uitstoot in de bouwwereld. Dit heeft geleid tot een herwaardering van hout als bouwmateriaal. Houtbouw is een van de oudste bouwwijzen ter wereld en heeft de potentie om klimaatverandering af te remmen en tegelijk circulair en gezond te bouwen, mits het hout afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen.
Deze ontwikkeling was ook de aanleiding voor De Groot Vroomshoop, marktleider in de houtbouw, om hun duurzame en circulaire karakter beter naar voren te laten komen in hun huisstijl en communicatie. Zij wilden zich onderscheiden als een bedrijf dat zich inzet voor duurzaamheid en circulariteit in de bouwwereld.
Lees meer
Voor ons de uitdaging om de nadruk te leggen op het duurzame en circulaire karakter van De Groot Vroomshoop in de huisstijl en communicatie. Door het subtiel aanpassen van het bestaande logo, het vervangen van felle kleuren door een pastel kleurenpalet en meer aandacht te besteden aan duurzame en circulaire aspecten in de fotografie, is er een duurzame look & feel gecreëerd die past bij de visie van De Groot Vroomshoop.