RNHB is voor klanten méér dan alleen financier: een gesprekspartner die meedenkt en maatwerk levert. Wij vertaalden dit naar het concept ‘Meer waarde’ en zochten daarbij naar antwoorden op de vraag: hoe kan RNHB ook in communicatie die meerwaarde geven? Als eerste namen wij de bestaande huisstijl onder de loep. Het doel was om er meer frisheid in aan te brengen. De huisstijl was hoofdzakelijk uit blauwtinten opgebouwd. Dat zorgde voor een zakelijke en afstandelijke look & feel. Wij zagen kansen in het gebruik van het al bestaande, maar nog onvoldoende toegepaste, frisse steunkleurenpalet. Daarnaast ontwierpen we nieuwe visuele elementen, zoals een pictogrammenlijn en stijlelementen én creëerden we richtlijnen voor de fotografie. Hiermee maken we RNHB nog toegankelijker, frisser en persoonlijker.
Bepaal de
koers van
jouw merk
Deze website maakt gebruikt van cookies. Accepteer deze cookies voor een optimaal functionerende website of pas deze instellingen hier rechts aan.
Cookiecontrol
Geeft je de mogelijkheid om je voorkeur voor cookies aan te passen.
×Noodzakelijke cookies
Deze cookies worden gebruikt om de website goed te laten functioneren. Zonder deze cookies kan de website niet gebruikt worden waar hij voor is bedoelt. Het is dan ook niet mogelijk deze uit te schakelen.
Als je doorgaat met het gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat je dit accepteert.
Analytische cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat het mogelijk is om deze website te verbeteren op basis van jouw bezoekgedrag. Zonder deze cookies kunnen wij geen statistieken verzamelen, analyseren en gebruiken om onze website of diensten te verbeteren.
Externe cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat eventuele externe partijen jouw bezoek analyseren en gebruiken voor marketing doeleinden. Dit kan bijvoorbeeld Facebook zijn.