Bij het schrijven van het communicatiebeleidsplan voor Unilever APF merkten we de behoefte om meer gezamenlijk te communiceren met de twee kringen. Daarvoor deden we een aanpassing op de centrale huisstijl van het APF. Het fonds kan daardoor efficiënter en goedkoper communiceren. We zorgden ervoor dat er op elk middel ruimte is voor de logo’s van beide kringen en dat deze weggelaten/ingewisseld kunnen worden. We werken in beeldtaal gewerkt met foto’s van ‘echte’ mensen en Unileverproducten waardoor we de herkenbaarheid vergroten en daarmee ook de kans dat de boodschap overkomt.
Bepaal de
koers van
jouw merk
Deze website maakt gebruikt van cookies. Accepteer deze cookies voor een optimaal functionerende website of pas deze instellingen hier rechts aan.
Cookiecontrol
Geeft je de mogelijkheid om je voorkeur voor cookies aan te passen.
×Noodzakelijke cookies
Deze cookies worden gebruikt om de website goed te laten functioneren. Zonder deze cookies kan de website niet gebruikt worden waar hij voor is bedoelt. Het is dan ook niet mogelijk deze uit te schakelen.
Als je doorgaat met het gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat je dit accepteert.
Analytische cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat het mogelijk is om deze website te verbeteren op basis van jouw bezoekgedrag. Zonder deze cookies kunnen wij geen statistieken verzamelen, analyseren en gebruiken om onze website of diensten te verbeteren.
Externe cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat eventuele externe partijen jouw bezoek analyseren en gebruiken voor marketing doeleinden. Dit kan bijvoorbeeld Facebook zijn.