Kracht van storytelling

Harmeling Interieurs

Op harmeling.nl is een ‘Werken bij pagina’ geïntegreerd. Plek voor beleving en storytelling is er niet. De teampagina op dezelfde website, blijkt een van de best bezochte! Alle reden om hier uit te pakken met beleving en verhalen van collega’s. Het commerciële team presenteert zich met directe contactgegevens voor snel en persoonlijk klantcontact. Daaronder staan verhalen van collega’s die zich uitstekend op hun plek voelen bij Harmeling en in hun dagelijks werk. Een mooi voorbeeld van hoe marketingcommunicatie en arbeidsmarktcommunicatie elkaar versterken. Potentiële collega’s leren de werkgever kennen via de ervaringen van medewerkers. De verhalen worden gedeeld op social media en zijn razend populair. Resultaat: veel views en likes op social media en conversie naar de website. In de slipstream krijgen andere stakeholders mee hoe jij als werkgever met mensen omgaat. Met goede werkgevers is het zonder twijfel ook prettig zakendoen.

 

Bepaal de
koers van
jouw merk