Met deze 4 identiteitssessies creëren we samen jouw merkstrategie Investeren in je merk, wanneer doe je dat? Dat kan allerlei redenen hebben. Bijvoorbeeld wanneer je geen groei meer..
Met deze 4 identiteitssessies creëren we samen jouw merkstrategie Investeren in je merk, wanneer doe je dat? Dat kan allerlei redenen hebben. Bijvoorbeeld wanneer je geen groei meer..
Over het kiezen van een effectieve communicatiestrategie wordt door een groot deel van de adviseurspopulatie in Nederland, vooral door de grote duurdere, nogal gewichtig gedaan. Met als resultaat..
Eén van onze ‘fields’ is design. Design dat overigens nooit op zichzelf staat, maar altijd voortkomt uit een gekozen merkstrategie en merkidentiteit. Design zie je overal om je..
We werken weer op afstand. Teams, Zoom, Google Meet, WhatsApp. We hebben het allemaal steeds beter onder de knie en videobellen er wat af. Blijf communiceren, dat adviseren..
Met opdrachtgevers hebben we het vaak over identiteit. Over gedrag, symboliek en communicatie. En hoe dat kan zorgen voor binding met je (potentiële) klanten én met je medewerkers.
Als ik op feestjes vertel dat ik bij een reclamebureau werk -het is officieel een communicatiebureau, maar reclamebureau spreekt meer tot de verbeelding- zijn mede-feestgangers best nieuwsgierig naar..
Voor belangrijke onderwerpen zijn er speciale dagen. Zo ook voor wachtwoorden. Vandaag is het ‘Check Je Wachtwoorden Dag’. Niet dat ik bij iedere nationale dag stilsta, maar bij..
Stel, je hebt de resultaten van je medewerkerstevredenheidsonderzoek terug. Resultaat: 7,1. Mooi cijfer, maar je vindt het niet voldoende. Want je weet, tevreden en bevlogen medewerkers zijn bereid..
Het verschil maken, dat is een uitdaging. Waarom kiest de ander voor jou? Is dat een bewuste of onbewuste keuze? Voor jou tien anderen? Dacht het niet! Lees..
Regelmatig hoor ik een (marketing)communicatieadviseur zeggen dat hij/zij zo ontzettend druk is. Ik kan het niet helpen, maar ik denk dan meteen; jij bent geen goede adviseur!
Instagram weet met succes jongeren aan zich te binden en daarnaast ook oudere leeftijdsgroepen te bereiken. Daar waar Facebook gebruikers verliest, groeit Instagram in rap tempo. In Nederland..
2019 is achter de rug. Tijd om met een frisse blik vooruit te kijken naar het komende jaar. In dit artikel neem ik het visuele uithangbord en online..
Hoe geeft jouw organisatie antwoord op een RFI, RFP, offerteaanvraag of een tender? Als communicatiebureau helpen wij onze klanten regelmatig met de vormgeving hiervan. We zorgen ervoor dat de inhoud..
Bepaal de
koers van
jouw merk
Deze website maakt gebruikt van cookies. Accepteer deze cookies voor een optimaal functionerende website of pas deze instellingen hier rechts aan.
Cookiecontrol
Geeft je de mogelijkheid om je voorkeur voor cookies aan te passen.
×Noodzakelijke cookies
Deze cookies worden gebruikt om de website goed te laten functioneren. Zonder deze cookies kan de website niet gebruikt worden waar hij voor is bedoelt. Het is dan ook niet mogelijk deze uit te schakelen.
Als je doorgaat met het gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat je dit accepteert.
Analytische cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat het mogelijk is om deze website te verbeteren op basis van jouw bezoekgedrag. Zonder deze cookies kunnen wij geen statistieken verzamelen, analyseren en gebruiken om onze website of diensten te verbeteren.
Externe cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat eventuele externe partijen jouw bezoek analyseren en gebruiken voor marketing doeleinden. Dit kan bijvoorbeeld Facebook zijn.