< p>

“Welke plaatsen heb je inmiddels allemaal gehad?’’, zegt mijn vriend ‘s avonds aan de keukentafel. “Zwolle, Deventer, Almelo. Alle grote in de buurt’’, antwoord ik. De liefde bracht..

verder lezen

“Ik investeer niet in onze website want wij hebben nog nooit een klant binnengehaald via onze website.” Een uitspraak die ik wel eens hoor van ondernemers. Mijn antwoord..

verder lezen

Webinars: het perfecte online alternatief Misschien bij jou wel bekend als een webcast of livestream. Helemaal van deze tijd. Natuurlijk is een webinar niet altijd het perfecte online..

verder lezen

Over het kiezen van een effectieve communicatiestrategie wordt door een groot deel van de adviseurspopulatie in Nederland, vooral door de grote duurdere, nogal gewichtig gedaan. Met als resultaat..

verder lezen

We werken weer op afstand. Teams, Zoom, Google Meet, WhatsApp. We hebben het allemaal steeds beter onder de knie en videobellen er wat af. Blijf communiceren, dat adviseren..

verder lezen

Als ik op feestjes vertel dat ik bij een reclamebureau werk -het is officieel een communicatiebureau, maar reclamebureau spreekt meer tot de verbeelding- zijn mede-feestgangers best nieuwsgierig naar..

verder lezen

Stel, je hebt de resultaten van je medewerkerstevredenheidsonderzoek terug. Resultaat: 7,1. Mooi cijfer, maar je vindt het niet voldoende. Want je weet, tevreden en bevlogen medewerkers zijn bereid..

verder lezen

Regelmatig hoor ik een (marketing)communicatieadviseur zeggen dat hij/zij zo ontzettend druk is. Ik kan het niet helpen, maar ik denk dan meteen; jij bent geen goede adviseur!

verder lezen

2020 is achter de rug. Tijd om met een frisse blik vooruit te kijken naar het komende jaar. In dit artikel neem ik het visuele uithangbord en online..

verder lezen

nieuw:
2 vacatures!
bekijk ze