Jubileumcampagne back to the 90’s
Catapult creëert
Catapult 25 jaar
Donderdag 23 juni 2022 gaan wij nooit meer vergeten! Op die dag vierden we ons 25-jarig jubileum. Een prachtige mijlpaal waar we natuurlijk bij stil moesten staan! Dat deden we geheel in Catapult stijl, met een thema met bijbehorende campagnestijl.
Back to the 90’s
Ons thema? Back to the 90’s off course. Dit thema werkten we tot in de puntjes uit. We ontwikkelden een on- en offline uitnodiging, een landingspagina en onze social kanalen volledig in back to the 90’s stijl. Ook tijdens het feest werd het 90’s thema doorgevoerd: een Breezer als welkomstdrankje; een 90’s snoepzakje om mee naar huis te nemen; 90’s ballonnen en slingers; een goodiebag met buttons om mee naar huis te nemen en op de achtergrond live muziek van The Backstreet Boys, Spice Girls, Aqua en nog veel meer hits uit deze tijd. Het resultaat? Een geweldige opkomst van (oud)klanten, (oud)collega’s, partners en stagiaires bij Catapult in de tuin. Zij genoten op plateauzolen of Nike Air Max in een fout trainingspak of Nirvana T-shirt met een grote lach op hun gezicht van het feest!