Investeren in je merkidentiteit. Waarom doe je dat eigenlijk? En hoe zit het ook alweer met kernwaarden, merkwaarden en merkbelofte. En een eigen merknaam, hoe pak je dat aan? En waar begin je dan? We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over de ontwikkeling van je merknaam of de bepaling van je merkidentiteit.

Neem vrijblijvend contact op

Niek Dijkman
niek@catapult.nl

Nick put
nick@catapult.nl

Stappenplan MerkPingPong

1.
Innerlijke
merkidentiteit

2.
Merkconcept

3.
Visuele
merkidentiteit

4.
Merkinteractie

1.
Innerlijke
merkidentiteit

Kennismaken
drijfveren
ambities
idealen
why, how, what
positionering

dna

2.
Merkconcept

merknaam
merkverhaal
merkwaarden
merkbelofte
moodboards
tone of voice

voelen

3.
Visuele
merkidentiteit

logo
beeldtaal
typografie
fotografie
kleur
vorm

zien

4.
Merkinteractie

communicatieplan
communicatiestrategie
website
online/offline campagnes
conceptontwikkeling
contentplan

bereiken

FUNDERING
BOUWEN

Meer weten over MerkPingPong?

Download hier ons stappenplan

download meer over Catapult

Investeer in het ontwikkelen van je merk

Werken aan je merk, wanneer doe je dat? Dat kan allerlei redenen hebben. Bijvoorbeeld wanneer je geen groei meer ervaart, een andere koers wilt varen, of als start-up de wereld wilt veroveren. Als je investeert in je merk zorg je voor acquisitie, werk je in positieve zin aan het teamgevoel en verbeter je je concurrentiepositie.

Visualiseer het unieke verhaal

Elk merk en elke organisatie heeft een eigen verhaal, ontstaan vanuit innerlijke drijfveren, ambities of idealen. Wij helpen je dat verhaal overtuigend te vertellen. Een visuele identiteit in woord en beeld, online en offline, om vervolgens daarmee jouw doelgroep te kunnen inspireren én activeren. Met onze chronologische identiteitssessies van MerkPingPong maken we je merk concreet.

Laat je merk leven
met MerkPingPong

Bouwen in dialoog

Het stappenplan dat wij met onze klanten doorlopen, kent een intensieve samenwerking. Vandaar de naam MerkPingPong. Een sterk merk bouw je namelijk in dialoog. Wij geloven erin dat de beste resultaten voortkomen uit co-creatie. Alleen zo ontstaat een merkidentiteit dat het verhaal écht vertelt en werken we samen aan het interne draagvlak. In elke fase werken we met resultaatgerichte, periodieke, korte sprints waarin we elkaar gaan versterken om een merkverhaal te creëren. Dat kan bij jullie of bij ons op kantoor, maar ook via bijvoorbeeld een online meeting.

Instappen in dit traject kan trouwens in elke fase. Je bent dus niet verplicht om 4 fasen af te nemen. Wel nemen we graag kennis van hetgeen je al aan merkontwikkeling op de plank hebt liggen en bijvoorbeeld wilt instappen in fase 2. Zo kunnen we voortborduren op deze input en krijgt het een logisch vervolg.



werk

Rebranding Sprenkels

Sprenkels

Nieuwe website en ontwikkeling online beeldtaal

Het Nederlandse Pensioenfonds

Jubileumcampagne back to the 90’s

Catapult creëert

Visuele identiteit vastgoedproject

SDK Vastgoed

Visuele identiteit vastgoed project

Ter Steege

Onderscheidend branden en profileren

Focus Real Estate

Merkidentiteit

Gvidado

Merkverdieping

RNHB

Rebranding

Stylinde

Strategie, design, online

Sallandse Wegenbouw

Merkbeleving creëren

I LOVE LIFE

Visuele identiteit

Ekelenkamp

Merkprofilering en realisatie creatief concept

De Productie Raalte

Een nieuwe huisstijl

Stichting de Nationale Landstorm Commissie

Verrijking huisstijl en middelen

RNHB

Huisstijl

Stichting Hulpfonds Hellendoorn