RNHB, financier van vastgoedbeleggingen, roert zich nadrukkelijk op de markt. Twee jaar geleden vergrootte RNHB haar naamsbekendheid aanzienlijk met onze Rudolf, Nico, Hendrik, Bernard-campagne. Dit jaar lag de focus op het verdiepen van het merk op basis van het door ons ontwikkelde communicatieconcept ‘meer waarde’. Eén van de middelen die we realiseerden was een serie van drie korte documentaires, waarin klanten van RNHB hun unieke vastgoedprojecten laten zien. De vier ‘opgeblazen’ letters RNHB vormen de verbindende factor.
We stellen
ons graag
even voor
Deze website maakt gebruikt van cookies. Accepteer deze cookies voor een optimaal functionerende website of pas deze instellingen hier rechts aan.
Cookiecontrol
Geeft je de mogelijkheid om je voorkeur voor cookies aan te passen.
×Noodzakelijke cookies
Deze cookies worden gebruikt om de website goed te laten functioneren. Zonder deze cookies kan de website niet gebruikt worden waar hij voor is bedoelt. Het is dan ook niet mogelijk deze uit te schakelen.
Als je doorgaat met het gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat je dit accepteert.
Analytische cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat het mogelijk is om deze website te verbeteren op basis van jouw bezoekgedrag. Zonder deze cookies kunnen wij geen statistieken verzamelen, analyseren en gebruiken om onze website of diensten te verbeteren.
Externe cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat eventuele externe partijen jouw bezoek analyseren en gebruiken voor marketing doeleinden. Dit kan bijvoorbeeld Facebook zijn.