Een korte blik op het concept dat wij voor het project Weezenlanden-Noord in Zwolle hebben bedacht. De gebouwen als mensen beschouwen! Ze allemaal een eigen naam geven, ze menselijk maken met karaktereigenschappen zodat James, Amelie, Floris en Nova nog meer tot leven komen.
Op basis van dit concept hebben we een doorvertaling gemaakt naar:
- Alle vormen van content. Zowel op projectoverstijgend niveau (gebiedsmarketing van de familie) als op gebouwniveau (doelgroepgerichte marketing in aanloop naar de verkoop).
- Van animaties, tot (betaalde) social media berichten, tot nieuwsbrieven, websiteteksten en verkoopbrochures.
- Maar ook het inrichten van online campagnes, waarbij we op gebouwniveau specifiek de beoogde doelgroep targeten en door de inzet van verschillende kanalen zorgen voor optimaal resultaat.
- Outdoor branding op locatie – check hier het aangeklede infocentrum!
Een onwijs gaaf (meerjaren)project waar we onze creativiteit en ons full service aanbod nu al volledig in kwijt kunnen! Zowel on- als offline. En er komt nog meer aan…
Stay tuned en volg de familie Van de Weezen!