Door Niek
Met opdrachtgevers hebben we het vaak over identiteit. Over gedrag, symboliek en communicatie. En hoe dat kan zorgen voor binding met je (potentiële) klanten én met je medewerkers. Hoe sterk die binding kan zijn, heb ik zelf mogen ondervinden.
Afgelopen voorjaar besloot ik na 13 jaar elders een nieuwe uitdaging aan te gaan. In een andere omgeving ben ik vol enthousiasme gestart. Maar soms lopen dingen nu eenmaal anders dan je vooraf had gedacht, want gaandeweg kreeg ik enorme heimwee naar de waarden van Catapult. Ik realiseerde me steeds meer dat ik iets waardevols had verlaten. Dat ik gehecht ben geraakt aan de cultuur die we samen in al die jaren opbouwden. En juist doordat ik afstand had genomen, werden die waarden extra uitvergroot. Het informele, het sociale en het toegankelijke, maar ook het creatieve, de diversiteit aan disciplines, de werkwijze en de vrijheid die iedereen krijgt om te ondernemen en te ontwikkelen. Juist die combinatie maakt Catapult uniek als bureau, geeft het identiteit en zorgt voor een positieve impact op klant én team.
Gelukkig ben ik inmiddels weer een echte, trotse Catapulter en zijn we samen volop bezig met de mooie vraagstukken van onze opdrachtgevers. Zo werken we momenteel aan een visuele identiteit voor een vastgoedproject in Hoofddorp, transitiecommunicatie voor een pensioenfonds en gaan we een toffe samenwerking aan voor diverse campagnes met Brandweer Twente.
Dat wordt een mooie aanloop naar 2021!